دراسة إقتصادية لدور سوق العبور للجملة في تسويق بعض المنتجات الخضرية في جمهورية مصر العربية‪ [مصدر إلكتروني].‪

By: Language: Arabic Summary language: English Description: p.43-56Other title:
  • An economic study for the role of El-Obour wholesale market in marketing of some vegetables in A.R.E [Added title page title]
Uniform titles:
  • Annals of agricultural science, Moshtohor, 2006 v.44 (4) [electronic resource].
Subject(s): Online resources: In: Annals of Agricultural Science, Moshtohor 2006.v.44(4)Summary: يهدف البحث دراسة دور سوق العبور للجملة في تسويق بعض المنتجات الخضرية وهي الطماطم والبطاطس والبصل والكوسة باعتبارها من أهم المحاصيل الخضرية في مصر، حيث قدرت الكميات الواردة منها.‪
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

يحتوي علي مراجع.‪

يهدف البحث دراسة دور سوق العبور للجملة في تسويق بعض المنتجات الخضرية وهي الطماطم والبطاطس والبصل والكوسة باعتبارها من أهم المحاصيل الخضرية في مصر، حيث قدرت الكميات الواردة منها.‪

ملخص باللعة الأنجليزية.‪

1

There are no comments on this title.

to post a comment.

Home | About ENAL | Collections | Services | Activities | Calendar | Contact us

7 Nadi El Sayed St., Gizah, Egypt | Phone: +02-33351313 | Fax: 202 33351302 | Email: enalegypt@gmail.com