مؤشرات إنتاج وتسويق محصول الموز ومحددات الطلب عليه فى مصر [مصدر إلكتروني]

By: Contributor(s): Language: Arabic Summary language: English Description: ص. 130-143Other title:
  • Indicators of banana production and marketing and determinants of demand for it in Egypt [Added title page title]
Uniform titles:
  • Assiut journal of agricultural sciences, 2021 v. 52 (2) [electronic resource]
Subject(s): Online resources: In: Assiut Journal of Agricultural Sciences 2021.v.52(2)Summary: إن الدراسات التسويقية تعتني بدراسة الإنتشار السعري والتكاليف التسويقية للمسار التسويقي ،حيث انها توضح العمليات التسويقية وبالتالي التعرف علي أوجه القصور ومعالجتها وتحسين أدائها حتي ينمكن تقليل تلك الفروق السعرية وبالتالي تحسين الكفاءة التسويقية.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Articles Articles Main ART AJAS V52 No2 10 (Browse shelf(Opens below)) Available

يحتوي علي مراجع

إن الدراسات التسويقية تعتني بدراسة الإنتشار السعري والتكاليف التسويقية للمسار التسويقي ،حيث انها توضح العمليات التسويقية وبالتالي التعرف علي أوجه القصور ومعالجتها وتحسين أدائها حتي ينمكن تقليل تلك الفروق السعرية وبالتالي تحسين الكفاءة التسويقية.

ملخص باللغة الأنجليزية

There are no comments on this title.

to post a comment.

Home | About ENAL | Collections | Services | Activities | Calendar | Contact us

7 Nadi El Sayed St., Giza, Egypt | Phone:02-33351121 +02-33351313 | 
| Email: enalegypt@gmail.com